Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσης καλώντας μας στο 24670 22700 ή μέσω email στο info@zisisfurs.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων. Στην αντικαταβολή θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε δικαιούχος για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντός 15 εργάσιμων ημερών.
Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία όταν τα προϊόντα βρίσκονται στον μεταφορέα είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής (αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στην εταιρία).

Παράδοση / Έξοδα αποστολής/ Κυριότητα / Κίνδυνος

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός  Κυριακής και αργιών.
Αν το δέμα σταλεί αντικαταβολή υπάρχει μια επιπλέον χρέωση των 2.50€.
Ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 2 με 4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τον τόπο προορισμού. Η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός των εργασίμων ημερών που αναγράφονται.

Υπαναχώρηση/ Επιστροφές Προϊόντων / Εγγύηση

Με κάθε αγορά δερμάτινου ή γούνινου ρούχου αποκτάτε και δυνατότητα αλλαγής! Εντός δύο (2) ημερών και χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή μεγέθους! Η αποστολή του προϊόντος στην εταιρεία μας θα γίνει  αφού μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 24670-22700 ή μέσω mail στο info@zisisfurs.gr και μόνο μέσω της ELTA COURIER. Η συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή πρέπει να είναι τέτοια που να εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά του και σε παρόμοιο όγκο με αυτό που σας έχει αποσταλεί. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία μαζί με όλα τα συνοδευτικά που υπάρχουν μέσα στη συσκευασία και την απόδειξη αγοράς. Επίσης τυχόν ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν πρέπει να υπάρχουν. Η δυνατότητα αλλαγής παρέχεται για μία και μοναδική φορά. Σε περίπτωση που χρειαστεί να αντικατασταθεί για 2η φορά ένα προϊόν, τα έξοδα της ταχυμεταφοράς τα επιβαρύνεται ο πελάτης.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας δε γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλον προϊόν ίσης αξίας εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

– Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με τα κεντρικά γραφεία της ZISIS αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αποστολής όπως και την αιτιολογία της επιστροφής.
– Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
– Το προϊόν συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής ή δελτίο αποστολής αν αφορά τιμολόγιο.
Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής στο mail σας από την ZISIS FURS η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

«Ζήσης Γεώργιος, Μ.Αλεξάνδρου 47, 52100 Καστοριά. Τηλ: 24670-22700»

Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποια δυσλειτουργία στο εμπόρευμα τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εάν το εμπόρευμα επιστρέφεται εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Αν κάποιο προϊόν βγει ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική (από την παραγωγή) το επιστρέφετε με έξοδα της εταιρίας μας. Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και επιστρέφετε πίσω στον πελάτη πάλι με έξοδα της εταιρίας μας. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίδιας αξίας. Για να δεχτούμε μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην είναι από κακοποίηση του προϊόντος. Αν διαπιστώσουμε ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του ιδιώτη το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Παραγγελίες από το εξωτερικό:
Σε αποστολές εξωτερικού υπάρχουν χρεώσεις 12€ με 19€ ανάλογα με τη χώρα παραλαβής οι οποίες και εμφανίζονται στη διαδικασία παραγγελίας των προϊόντων. Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό του πελάτη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο